Hemma igen

Datum 2009-09-16 | Tid 18:11:58
Nu har vi kommit hem igen, allting gick bra men Salsa är så trött. Vaknar väl upp snart tror jag, de blir ju lite dåsiga av narkosen. Lilla gumman! Veterinären var trevlig och väldig snäll som gav oss örondroppar till båda katterna utan extra kostnad :). Passar mig som är student och inte har så mycket pengar.

Apropå att inte ha så mycket pengar. Det märks verkligen när man vill handla något kul typ kläder. Jag älskar kläder och shopping men har sällan råd att handla. Får se lite hur lönen ser ut för augusti då kanske jag har råd med något litet plagg i alla fall. Kanske ska försöka skaffa extrajobb någonstans men det är så svårt att få ju.

Ikväll händer inget speciellt, ska till skolan imorgon. Har ett förbannat litteraturseminarium men det är bara med arbetslaget och det är rätt så skönt. Slipper hela basgruppen liksom.

Ha en trevlig kväll alla!

Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0