Ingen bra dag

Datum 2009-09-22 | Tid 13:07:57
Dagen har inte börjat så bra för min del, vaknade riktigt tidigt imorse med huvudvärk. Då den inte ville ge med sig när det var dags för mig att stiga upp för att kunna åka till skolan bestämde jag mig för att stanna hemma. Tråkigt då lektionerna är roliga till skillnad från stillasittande föreläsningar. Jaja, inget att göra åt det. Har därför inte gjort något alls idag men nu börjar huvudvärken ge med sig som tur är.

Fick mina fina kläder från Gina Tricot idag :). Kan visa sedan när jag väl tagit foto på det.

Vad händer hos er idag?

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0