Sanndrömmar

Datum 2009-09-21 | Tid 08:14:58
Finns sanndrömmar eller är det bara vad vi inbillar oss? Jag själv är tveksam men samtidigt har saker inträffat som gör att det borde stämma. Har vid två olika tillfällen drömt om samma sak bara det att det sker annorlunda. Igår hände något i verkligheten som nästan är som drömmarna jag haft. Dock var slutsatsen inte lika tydlig som i drömmarna jag haft men ändå nära. Åtestår att se vad det kan leda till. Om det är som jag tror är jag väldigt osäker på hur jag ska ställa mig till det. På ett sätt vill jag men på ett annat inte. Kan det bli några förändringar som kommer få mig att må bättre eller kommer det vara som innan. Jag vet inte, och antagligen ingen annan heller. Är bara mitt slutgiltiga beslut som kan avgöra och det skrämmer mig att jag inte kan veta i förväg. Detta är ändå något stort. Blir bara förvirrad av att tänka på det.

Idag är jag minsann duktig, har redan startat min första maskin tvätt och kommer tvätta lite till, har verkligen inga kläder att ta på hig haha. Hade tänkt städa lite idag också, se om man får lite hjälp från sambon men det tror jag. Han brukar vara duktig.

Igår såg jag filmen Kommissarien och havet som gick på fyran. Den var väl bra så men har man läst boken då blir det svårt att ta till sig filmen för man jämför bara med boken. Det enda tråkiga var att jag inte hade hunnit läsa ut boken så imorse när jag gjorde det visste jag vem mördaren var. Nästa vecka kommer den tredje boken att visas. Gäller för mig att ligga i med boken så att jag hinner bli klar. Boken är oftast mer spännande än filmen. Ni som inte vet så är det Mari Jungstedst böcker som visas. Jag visste det inte förrän jag hörde det av en på tvn som sade det.

Nu får jag gå till tvätten, så den inte glöms bort.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0