Sköna fredag

Datum 2009-09-11 | Tid 14:48:37
Idag har jag inte gjort överdrivet mycket, men det är väl helt tillåtet ibland? Har dock läst några enstaka sidor i en av böckerna som ska vara lästa till torsdags. Det tar sig! Det som däremot är ett litet problem gällande skolan är att jag och mitt arbetslag fortfarande inte har hittat någon förskoleklass att besöka. Det är lite mer komplicerat än att bara komma dit och hälsa på för de ska nämligen komma till oss sedan när vi spelar upp vår föreställning. Får hoppas det löser sig på bästa sätt.

Just nu är M och handlar, han ska även hämta ut paketet innehållande min nya mobil och hans datorgrej. Håller inte så noga koll på vad det var han skulle ha. Haha, typiskt mig.

Ikväll är det bra program på tv så jag har och göra :). Vad ska ni göra ikväll?



Såhär ser min nya älskling ut! Söt va?

Kommentarer
Postat av: Marre

Härmis ;)

2009-09-11 @ 15:22:02
Postat av: Diana

Jag visste inte att du hade en sån innan jag beställde den ;)

2009-09-11 @ 15:48:25
Postat av: Marre

klart du visste :p men du säger bara det för att du är wannabe me :D hihi

2009-09-11 @ 22:30:54
Postat av: Diana

Attans! Du kom på mig men iofs vem vill inte vara wannabe Marre? :P

2009-09-12 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0