Snart är påsken slut

Datum 2010-04-05 | Tid 09:01:34
Idag är det sista dagen som det är påsk för detta året. Jag har haft en härlig påsk med god mat och härligt sällskap. Idag är det även sista dagen på min fantastiska ledighet. Imorgon börjar den nya kursen och examensarbetet står på tur. I alla fall grunden till det. Från och med imorgon splittras alla klasser och vi blir tilldelade en handledare istället. Nu får vi en chans att träffa nya personer och det ser jag framemot. Känns som att detta blir hur bra som helst och jag är redo att börja skolan på nytt.

Eftersom det är sista dagen för mig att göra vad jag vill så ska jag inte göra något alls. Möjligtvis träna lite men jag kommer fortfarande att befinna mig hemma. Härliga dag!



Jag på min systers bröllop. Har inte tagit ny bild
på mig på länge. Ska försöka bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0