Massa kalas

Datum 2010-06-13 | Tid 08:07:00
Hade en trevlig kväll igår med en del av min släkt. Synd bara att min syster och hennes familj inte kunde komma. Jag måste säga att min pappa, bror, morfar och min mosters sambo har konstg humor. Skämtar om allt och inget. Nog för att jag skrattade men mest för att det var så knäppt. Dessutom har de lite snuskig fantasi med. Karlar i ett nötskal antar jag!

Idag åker vi till Hässelholm för att fira Martins syster som snart fyller år. Kommer nog bli roligt och där kommer det nog vara lite mer normal humor om jag säger så.

Har inte så mycket mer att berätta. Tänkte se ut likadant som jag gjorde igår så därför ska jag be Martin ta ett kort så att ni kan få dagens outfit från både igår och idag. Fast det får ni se ikväll när vi kommer hem igen.

Vad gjorde ni igår och vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Frida

Igår var jag med vännerna och idag blir det också att vara med vännerna tror jag. :)

2010-06-13 @ 15:16:21
URL: http://fridac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0