Då var det dags

Datum 2009-04-15 | Tid 08:09:55
Idag gäller det, har min omtenta i matte om 4 ½ timme. Är lite lagom nervös, inte nervös så jag håller på och dö men inte helt lugn heller. Det jag inte kunde förra gången har jag lite bättre koll på nu men det det kan ju alltid komma sånt jag inte tränat så mycket på, det kan vara helt andra saker. Nu hoppas jag på det bästa både för mig och min kompis och givetvis alla som sitter på omtentan för jag vet typ två till men bara namnet på en av dem :).


Blev ingen träning igår, hade ont i huvudet när jag kom hem. Hade varit i skolan från 08-16, det tar på krafterna faktiskt. Det jobbiga är att så kommer det vara när jag väl börjar jobba sedan. Fast jag ska försöka att bara jobba 75 % men då gäller det att M har ett riktigt bra jobb :).


Om inte tentan tar alltför lång tid så ska jag träna ikväll, ett medelpass :). Men jag tänker inte stressa med tentan bara för att hinna träna. Vet hur det gick sist när jag skrev den på 2 timmar så får allt sitta längre idag om jag nu inte är bombsäker på alla frågor men det tror jag knappt haha, varför skulle jag ha sådan tur liksom?


Igår var ju Desperate Housewives tillbaka, 2 timmar dessutom. Jag var i himmelriket :). Det börjar bli spännande nu och de andra på Wisteria Lane börjar fundera kring Dave. Äntligen! Haha, jag är nördig som vanligt, kan dock ej hjälpa att det är en bra serie.


Hörs ikväll om jag inte är alltför död...

Kommentarer
Postat av: marielle

lycka till med omtentan!!! det kommer säkert gå bra

2009-04-15 @ 08:24:55
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0