Hemma

Datum 2009-04-09 | Tid 16:00:04
Nu är jag hemma igen efter ett par timmars pluggande. Gick ganska bra men är fortfarande vissa saker jag är osäker på men det ska jag reda ut på tisdag.


Då har påsken börjat och jag har inte så jättemycket inplanerat. Plikten kallar imorgon, dvs att hälsa på svärföräldrarna. Dock blir det inget besök hos mina föräldrar men det gör inte så mycket, träffar de ganska ofta ändå och påsken är väl ingen högtid som måste firas på samma sätt som julen tycker jag...


Fint väder nu igen :). Hoppas det håller i sig länge nu bara.. är så skönt att kunna gå i klänning och leggings ju. Hoppas det finns massor av den varan i Ullared. Fick förresten reda på att de brukar ha det rätt lugnt just på midsommarafton som vi ska åka, och det är hur bra som helst så att man får gott om plats och kanske till och med kunna pröva kläderna mitt ute i gången :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0