Slänger in ett tidigt inlägg

Datum 2009-04-22 | Tid 08:35:36
Klockan är bara halv nio och jag är redan vaken... Men sån är jag, kan inte sova speciellt länge på morgnarna. Har aldrig kunnat det, är mer en morgonmänniska än en kvällsmänniska. Fast jag såg både Desperate Housewives och Hells kitchen utan att somna trots huvudvärk så jag är ganska imponerad :).


Idag tror jag att följande händer: Gå till biblioteket och lämna två böcker samt låna en. Sen ska jag läsa i en bok som jag har litteraturseminarium på i nästa vecka. Hade hellre läst PS I love you men hinner nog med den också. Annars ska jag bara ta det lugnt :).


Igår pratade jag och P om vår roliga utflykt men datum är fortfarande inte bestämt, får se när alla har tid och kan men det ska bli så jäkla kul iaf :).


Hörs kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0