Tappat lusten...

Datum 2009-04-20 | Tid 17:51:39
Har tappat lusten lite för Ullared, eller jag vill fortfarande dit men det känns inte lika kul längre. Vet fortfarande inte hur jag ska göra om jag ändå ska åka med, se om jag kan hitta andra att åka dit med eller att skita i det helt enkelt. Som det känns just nu så är det alternativ 2 som lockar mest att hitta andra att åka dit med.. tycker det har blivit för mycket med hur många som ska med och dessutom att det är en halv familj, det känns jättemärkligt. Vi skulle ju åkt på midsommarafton och sen festat här hos mig och M men jag är i alla fall 100% säker på att det INTE blir någon fest här längre. Folket får hitta någon annanstans att vara på. Allt detta beror på en och samma sak som jag inte går in på här då det är alldeles för privat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0