Gammalt

Datum 2009-08-19 | Tid 16:39:09
Tänkte visa lite gamla bilder på mig, är kul att se hur man förändras :). Säg gärna vilken frisyr och hårfärg som passar mig bäst.

  
2006!                                     2005!

  
2008!                                   2007!


  
2009!                                   2009! Som jag ser ut nu.


Som ni ser, en del förändringar genom åren. Gillar den första bilden från 2009 grymt mycket.

Det gick bra idag men blir återbesök någon gång, även på ett annat ställe. Henne jag träffade var hur trevlig som helst.

Har bakat kladdkaka idag, sjukt gott blev det. Annars har jag mest tagit det lugnt, rätt så skönt men nu börjar jag bli uttråkad hehe. Får väl se vad som händer ikväll.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0