Sån dag idag

Datum 2009-08-20 | Tid 18:48:37
Idag är en dag som man inte uppskattar för fem öre. Ingenting känns roligt och allt känns så meningslöst. Det värsta är att det är just i sådana här fall som man känner sig som mest ensam. Man tycker att ingen annan har det jobbigt, alla andras liv är perfekta men i verkligheten är det inte så. Alla har sina bekymmer att tampas med som vi inte märker på utsidan. Fick dessutom veta något idag som jag stör mig lite på men jag kan inte göra något åt det och så får det vara. Gud vad jag vill att mitt liv ska gå framåt och inte stå kvar på samma punkt som jag gjort nu i mer än ett år. Mitt liv börjar bli tråkigt, och det är inte kul att berätta för folk att man fortfarande pluggar och aldrig blir klar som det faktiskt känns som.
  Nu blev detta väldigt tråkigt och gnälligt men ibland blir det så. Har i alla fall ett par saker att glädjas för.

Har träffat Marielle en stund, alltid trevligt :). Känns skönt att jag kan prata med dig, tack gumman!

Imorgon blir det att ta det lugnt så att man är utvilad på lördag, vill inte somna mitt i bröllopsfesten haha.

Nu ska jag gå och lägga mig under kudden, har ändå inget bättre för mig.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, idag har det varit vår gnälliga dag.... men det var skönt och träffa dig en stund.. kram

2009-08-20 @ 20:22:42
Postat av: emma

hoppas ni får en fin helg (:

2009-08-20 @ 23:42:21
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0