Tillbaka med så mycket

Datum 2009-08-10 | Tid 20:07:51
Har så mycket att skriva att jag inte alls vet vart jag ska börja. Får börja från början för enkelhetens skull.
  I lördags var det ju den speciella festen och huvudpersonen blev skitglad och överraskad. Vid niotiden blev jag hämtad av min syster kompisar och så körde vi hem till min syster. Lät henne packa ihop lite sedan ut på uppfarten för att dricka lite mousserande. Vid tio tiden mötte vi upp de andra och det bar av mot malmö. Vid hamnen åt vi frukost tillsammans med alla miljoner nyckelpigor, (äckligt). Efter frukosten körde vi till Laserdome för femkamp. Så sjukt kul att ni aldrig kan ana. Först spelade vi laserdome, var roligare än jag trodde. De andra grenarna var, sumobrottning, vilket var svårare än man kan tro då dräkterna är otroligt tunga. Vi hade också mission possible att ta sig till andra sidan rummet utan att bryta laserstrålarna, prickskytte och gladiator towers. Kan inte förstå hur sjukt kul det var. Det var verkligen värt pengarna. Dagen fortsatte på Entré där vi handlade klänningar inför kvällen. Vi åt lite och sedan åkte vi till en lägenhet, tog det lugnt pratade, lite senare gjorde vi oss iordning och begav oss ut i Malmö. Inne på Hipp var det riktigt kul, var bra musik och vi dansade tills de stängde. Inom Mcdonalds för fyllemat och sedan mot Höör igen. Klockan var sisådär 04.45 när jag kom hem till mamma och pappa. Skapligt trött var jag.

Igår tog jag det lugnt hemma hos mamma och pappa, prkade ju inte göra något. Vill knappt berätta när jag somnade igårkväll. Men jag sov lite fram och tillbaka från 18.00. Inte helt konstigt med att först jobbat nio dagar i sträck och sedan en hel dags festande, tar på krafterna mer än man tror. Varför blev det nu en hel dags festande då, jo det var min systers möhippa. Drygt 1½ vecka kvar tills hon står som brud. Jag är en riktigt stolt lillasyster.

Detta var min helg, hur har er helg varit?

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: Precis! Det är ju så.



Ställ gärna en fråga i min frågestund som jag har på bloggen nu!

2009-08-11 @ 11:04:27
URL: http://stopthissong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0