Varför finns studentlitteratur?

Datum 2009-08-18 | Tid 19:19:36
Jag hatar verkligen studentlitteratur, oftast är böckerna lite flummiga och svåra att förstå sedan är de så förbannat dyra med. Till kursen jag ska läsa behöver jag 10 böcker, varför så många egentligen? När jag kollade upp vad jag hade behövt betala för alla fick jag nästan en chock, över 2000kr. Vilken student har råd med det? Är ju inte så att alla andra räkningar försvinner då man måste ha böcker. Kollade på biblioteket men de få böcker som fanns där, var redan utlånade. Får se vad jag gör, beställer väl någon men inte alla. Suck!

Gick bra att åka till jobbet idag, var där inte ens i 10min. Kändes inte lönt men om jag vill få pengar för att jag jobbat hade jag inget val. Nu ikväll hade jag inte tänkt göra så mycket, finns inget att göra direkt heller. Blir väl att se film eller liknande.

Imorgon har jag inget planerat mer än en sak och jag hoppas det går bra, är lite nervös men det ordnar sig.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0