Dagen går mot sin ände

Datum 2009-12-09 | Tid 22:07:44
Då var nästan denna dag slut, tiden går så oerhört fort. Ska snart lägga mig i sängen och läsa lite ur Mari Jungstedts femte bok "I denna ljuva sommartid". Läste ut "Den döende dandyn" igår och den var riktigt bra men än så länge tycker jag trean är bäst "Den inre kretsen".





Alla hennes böcker i ordning, har dock ej den sista boken men får väl snart införskaffa den så jag hinner få den lagom tills jag läst ut de andra två som är kvar. Vet ni fler bra böcker som är kriminalromaner?



Imorgon är det lite plugg som gäller sedan åka till Malmö för att köpa en ny lampa eftersom jag råkade slå sönder den vi hade och sedan ska jag till en kompis där och ha det mysigt.

Hur ser era planer ut för torsdagen?

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma

jag håller med dig ;) imorgon ska jag till laserdome haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0