Dags att sätta fart

Datum 2009-12-29 | Tid 08:06:01
Idag är det då dags att börja skriva arbetet. Har ingen större lust till det men dessvärre måste det göras. Igårkväll lade jag upp en grovplanering så jag har något att gå på iallafall. Alltid något. Detta ska ju vara inne senast den 11e januari så än är det gott om tid, men det hade varit bra om jag inte var ute i sista stund som jag annars brukar vara. Dock är det kanske då som jag presterar som bäst eftersom jag har lite press på mig. Måste börja idag för då brukar det kännas bättre.





Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur går det med arbetet snygging?

2009-12-29 @ 13:35:10
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0