Saker som förstör

Datum 2009-12-14 | Tid 19:25:33
Saker som förstör dagen och därmed pluggandet är huvudvärk och trötthet. Blev inte att jag pluggade så mycket som jag hoppats eftersom jag fick en ordentlig huvudvärk sen jag kom hem från affären och hade ätit. Tänkte då se på tv lite istället för att anästränga mig vid datorn men givetvis somnade jag :/. Nu när jag vaknat upp är jag nog den tröttaste och segaste människan som går att hitta. Chansen att jag får in något av det jag läser är väldigt minimal så därför väljer jag att vänta tills imorgon med att plugga för att få in så mycket som möjligt.

Hur är er kväll ikväll?


Klockan åtta ikväll är det svenska hjältar galan på tv4. Ska ni se det? Det ska jag och jag tycker det är en av de finaste galorna som visas eftersom den lyfter fram människor som på ett eller annat sätt har hjälpt en annan människa och kanske till och med riskerat sitt eget liv. Det är bra att dessa människor lyfts fram för då kanske fler vågar agera ute i samhället.


Kommentarer
Postat av: Madde

tack tjejen. Tråkigt att du fick ont i huvudet och inte kunde plugga så mycket som du hade tänkt. Hoppas det går bättre i morgon! Sov gott i natt. Kram /M

2009-12-14 @ 22:10:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0