Fortfarande på rymmen

Datum 2009-07-05 | Tid 11:49:37
Är fortfarande på rymmen det vill säga hos mamma och pappa. Har varit här sedan i tisdags och det har varit sjukt skönt att slippa den varma lägenheten, men jag saknar mina kompisar som är där. Ska komma hem snart för hur det än är orkar man inte bo med sina föräldrar hur länge som helst.

Jobbade i fredags kväll, dag igår och ska jobba kväll ikväll, har i alla fall gått bra dessa dagar så det gör det nog nu med. Är bara lite orolig över en sak men förhoppningsvis slipper jag vara med om det. Fast det hade kanske varit allra skönast för den det gäller, vem vet? På tisdag är jag ledig igen och då blir det nog att åka till Eslöv igen :).

Har inte gjort så mycket annat i helgen, sett lite gamla DH avsnitt. Är mycket man glömt men inte så konstigt då det var längesedan det visades ju. Är ledig i helgen och jag hoppas jag kan komma till havet och bada är ju inte så lätt när man jobbar.

Nästa helg åker vi till stugan för att ha 30+25 årsfest, har jag tur blir det lite bad då med om tiden finns för det är mycket som ska fixas, mat och tårtor med mera. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Kommer ihåg första gången jag träffade Ms fastrar, och M berättade att jag dansade gammeldans och den ena fastern blev så glad och hon sa att hon kände hopp för framtiden, hon och hennes man spelar nämligen sådan musik. Det kändes lite pinsamt men de är i alla fall trevliga. Haha.

Nu måste jag göra mig klar ska åka om en timme ungefär och vet inte vad jag ska ha på mig, är så svårt för man kan ju inte ha vad som helst på sig, och några jeans har jag inte ens med mig så blir väl leggings och den nya klänningen jag köpte.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0