Så sjukt trött nu...

Datum 2009-07-08 | Tid 20:07:03
Nu är jag riktigt trött på jobbet. Fattar inte varför jag tog en 100% tjänst, känns som att alla tror att man kan hinna med hur mycket som helst bara för att man aldrig slutar före kvart i fyra. Har fått ta mycket extra på grund av det och jag pallar inte längre men finns inget jag kan göra åt det. Man får ju inte säga nej på jobbet i alla fall inte om någon ringer och frågar om man kan jobba en dag. På fredag blir det nog min värsta dag denna sommar. Har morgonturen som vanligt fram till 10-11 tiden, efter det ska jag hinna med att gå med middagr, en tvätt, 2 promenader och 2 inköp. Vart ska jag klämma in mina 30 minuters rast? Bara promenaderna tar nästan 2 timmar, och tvätten måste man ju kolla till emellanåt. Nästa år kommer jag inte tillbaka dit, för har jag inte fått magsår innan lär jag få det då. 

Usch, vad gnällig jag blev i inlägget men behövde få det ur mig. Händer inte så mycket mer denna vecka är bara ledig på lördag då jag måste jobba extra på söndag.. hela min sommar går åt till jobb, vill inte ha det så egentligen. Ska väl i och för sig vara tacksam för att jag har jobb men det är svårt med tanke på min situation.

Ska inte skriva mer nu för det kommer bara bli mer gnäll då och det hade jag tänkt bespara er. Ha det bra och njut av sommaren.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0