Äntligen

Datum 2009-11-05 | Tid 14:54:22
Nu är jag hemma igen efter en underbar dag med arbetslaget. Åkte till skolan för att lämna in examinationen och vilken skön känsla det var. Har tyvärr ingen bild som jag sa att jag skulle ha men ni kan nog tänka er mitt leende när jag inte hade kvar den.


Bjuder på denna bild istället :)


Efter det gick vi till Espresso house för lite fika, blev frukosterbjudandet vilket var otroligt gott. Satt och pratade en massa om både seriösa och mindre seriösa saker. Tycker det är så häftigt att vi fyra är så lika varandra trots att vi inte är jämngamla. Riktigt häftigt! Vi har bestämt att vi ska ha en myskväll ihop med julklappsleken och ett eget påhittat memory tillsammans med god mat :). Ska bli riktigt kul.



Har nästan precis kommit hem och ska bara njuta av ledigheten dessa dagar. Börjar inte nästa kurs förrän på tisdag. Riktigt skönt att man får någon dag utan skola överhuvudtaget.

Nu ska jag kika in hos er andra. Önskar alla en fortsatt trevlig torsdag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0