Hemma i värmen

Datum 2009-11-24 | Tid 17:42:53
Nu är jag äntligen hemma i värmen igen. Var riktigt kallt i skogen trots att jag hade mycket kläder på mig. Var ganska intressant att få höra lite om olika organisationer eller vad man ska säga. Fick veta lite om jakt, vi planterade vars en gran, vi håvade i dammen och vi pratade lite om allemansrätten samt lyssnade på en som jobbade i skogen med att fälla träd med mera. Slutade strax efter två och var tillbaka i Eslöv vid tre.

Eftersom jag inte tagit med mig några nycklar och M inte skulle vara hemma gick jag in på Grappa och drack varm choklad samt läste lite i boken. Fick en del läst då jag inte blev distraherad av något annat. Har nu läst två av elva kapitel vilket är bra och på måndag ska den vara utläst samt att en läslogg ska finnas på internet.

Gick inom Hemmakväll för att hyra lite filmer, skulle hyrt "Män som hatar kvinnor" men hittade den inte så blev tre andra istället. Blev bland annat "The proposal" kommer inte ihåg vilka andra jag tog men de verkade bra iallafall. Ska bara få tid att titta på dem också.

Nu ska vi äta lasagnen som blev över sedan igår, skönt att vi slapp laga mat för det hade vi inte orkat.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0