En bra tv-kväll

Datum 2009-10-07 | Tid 19:29:19
Ikväll är det en massa bra på tv i alla fall enligt mig. Först är det vänner, även om detta visats för tusende gången måste jag ändå se det. Ikväll är det även dags för Bonde söker fru. Varför jag nu ens tycker det är bra men i vilket fall så måste jag titta på det. Säkert bara jag som gör också!? Sist men inte minst så är det Greys anatomy, har inte sett det på länge men hoppas jag kommer in i det någorlunda snabbt.

Annars idag har det inte hänt något speciellt. Sett Just like heaven, en av de gulligaste filmerna enligt mig. Imorgon är det skola som gäller hela dagen. 8.15-15.00, kommer bli en lång dag men sådant får man ta ibland.

Nu ska jag gå och göra mig lite varm choklad och sedan mysa ner mig i soffan framför tvn.

Ha en härlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Jo de är helt underbart skönt! :D

2009-10-07 @ 23:21:35
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0