Fredagkväll i Lund

Datum 2009-10-23 | Tid 16:59:25
Ska spendera min fredagkväll i Lund vilket jag inte gjort sedan Januari tror jag. Väldigt längesedan är det iallafall. Ska bli himla kul speciellt också då jag inte träffat henne på länge. Blir riktigt mys med chips, rödvin och bleka slingor :). Nu är det inte jag som ska ha slingorna utan bara göra dem. Jag passar inte i blont då jag är alldeles för mörk för det. Jag har testat och tro mig det var inte snyggt.

Om en timme ska jag bege mig till tåget men är redan klar, gick fort idag men visste ju redan vad jag skulle ha på mig så.

Så ser jag ut på ett ungefär!

Mina små katter är riktigt busiga, iallafall den minsta. Allt är roligt att leka med till och med tops som man har till öronen :). Springer runt med den i munnen precis som en hund. Hon ger så mycket kärlek till mig även om hon är katt. Ångrar inte för en sekund att jag skaffade dessa underbara djur.


Mitt lilla busfrö Nova!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

man tackar! :D

2009-10-23 @ 18:40:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: mauritz

fina katter kolla om du tycker att min hund är snygg

2009-10-23 @ 21:21:33
URL: http://coolamauritz.blogg.se/
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

Nova ser lite arg ut.. :)

2009-10-24 @ 11:44:44
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0