Hemma igen

Datum 2009-10-15 | Tid 22:59:04
Nu har vi kommit hem igen efter en mysig kväll. Gick till ett underbart ställe mend supergod mat och bra personal. Åt planka vilket var riktigt gott. Där kan jag äta fler gånger vilket jag kommer göra kanske inte just sådan mat men fika brukar där bli. Var även quizkväll där så jag och M bildade lag med några kompisar, var rätt så svåra frågor så det gick inte så bra för oss haha. Kul hade vi iallafall!

Nu är jag ganska trött så ska snart krypa ner i mitt varma duntäcke :). Upp någorlunda tidigt imorgon men blir säker kul imorgon också.

Hade tänkt lägga upp en bild på min outfit ikväll men eftersom drivrutinerna inte är installerade så blev det inte så, orkar inte fixa det heller men bilden kommer upp imorgon.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: emma

åh vilken god mat (: vad sysslar du med idag sötnos?

2009-10-16 @ 12:29:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: SveaJ

sv; Jodå, allting är toppen med mig. Med dig? =)

2009-10-16 @ 13:02:09
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: emma

ja alltid roligt med paket :D speciellt när dom är gratis! haha, supernöjd med mobilen!

2009-10-16 @ 13:15:51
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0