Massa trams och lite allvar

Datum 2009-10-16 | Tid 15:55:19
Idag har jag då varit i skolan, vilket var roligt som vanligt. Gick väl ändå ganska bra men det är mycket som ska gå i lås men det fixar vi lätt. Har måndag och tisdag också på oss att öva så det ser jag inga problem med. Det enda som känns lite konstigt är att barnen ska vara delaktig i föreställningen vilket innebär att vi aldrig kan vara förberedda till 100%. Får hoppas det bästa helt enkelt. På slutet när vi skulle prata lite om det blev det en del trams och lite mer vuxenprat än det var tänkt. Verkar som att vi har snuskig fantasi i vårt arbetslag :).

Idag händer absolut inget kul och det är så skönt för jag orkar inte göra något. Har bara sovit 3,5 timmar inatt, hade så svårt att somna. Se om jag ens orkar se klart Idol haha.

Imorgon ska vi på middag hos mina svärföräldrar, ska bli trevligt. Blir nog inte att vi stannar där så länge tror jag men vi får se.

Vad har ni för er ikväll?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0