Nu gäller det

Datum 2009-10-21 | Tid 07:14:11
Idag är det då dags att spela upp teatern vi övat på så länge nu. Kommer bli roligt men vi vet inte hur det kommer gå eftersom barnen ska vara delaktiga och då är det svårt att förutse. Hoppas inte jag blir alltför nervös bara, men känner mig säker i min roll även om jag tycker jag spelar löjligt men så ska det ju vara i teater. Man måste gå in i rollen till 100%, annars blir det bara konstigt.

Igår fick jag ett brev från Malmö högskola, var om No-kursen jag ska läsa som sista sidoämne. Jag mailade kursansvarig och frågade om det gick att ordna så att jag och min kompis kom i samma grupp. Som svar fick jag att de ordnade grupperna efter var vi bor inför eventuell samåkning. JA! Vi båda bor i Eslöv så blir skitbra :).

Nu måste jag ordna ihop mig och äta frukost, i eftermiddag får ni veta hur det gick och även vad vår teater handlade om. Hörs då!

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0