Så seg

Datum 2009-10-28 | Tid 16:31:19
Är så sjukt seg idag att det finns inte. Har verkligen inte gjort något vettigt idag och har till och med sovit en stund men inte blev jag piggare av det. Förstår inte varför jag är så sjukt seg. Om det beror på tidsomställningen och höstmörkret eller om jag håller på att bli sjuk kanske? Vilket fall så är det lite jobbigt men ska försöka sova ut ordentligt imorgon så att jag orkar springa omkring på Nova Lund. Hade tänkt plugga lite också innan jag åkte dit för efteråt får jag nog inte mycket gjort.

Ska snart laga middag blir väldigt enkelt idag men det är ändå bara vanlig onsdag så spelar ingen roll.

Vad ska ni ha till middag ikväll?

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så nu är det dax att ni fixar läsare som ska rösta på er, dom 6-7 som får flest röster går vidare och tävlingen fortsätter. Lycka till!

2009-10-28 @ 16:32:36
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Madde

haha det är inte alltid lätt att bestämma sig ;) du kan ju alltid vänta och se vad andra tycker om boken innan du köper den.. så får du se om det är värt att lägga pengarna på! Vad händer hos dig ikväll? Kram /M

2009-10-28 @ 16:38:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0