Skola

Datum 2009-10-22 | Tid 07:46:54
Alldeles strax ska jag åka till skolan, kommer bara vara där en timme eftersom det bara är en föreställning vi ska se. Jag gillar sådant och jag slipper anstränga mig överhuvudtaget. Idag har jag inte orkat fixa till mig så blir enkla mysbyxor och linne+kofta. Inte ens sminkat mig har jag gjort. Folk får nu tycka vad de vill för jag bryr mig inte. Känns inte vidare lönt att ha snygga kläder på sig om jag ändå bara ska vara där en liten stund och fokus kommer inte ens ligga på mig idag, ingen kommer titta på mig direkt.

Nu har jag kommit på lite som jag kan skriva om i min lärarhandledning, gäller bara att få ihop det bra också. Ska nog gå bra. Är svårt att komma på ett antal aktiviteter som alla ska ha en röd tråd med varandra och handla om matematik eller svenska. Mitt kommer handla om matematik vilket är konstigt egentligen eftersom jag gillar svenska så mycket mer. Efter jag gått mattekursen som ett obligatoriskt sidoämne började jag tycka det var roligt och väldigt enkelt att få in när man jobbar med barnen då matte är mycket mer än bara siffror. Så detta ska faktiskt bli kul att skriva ihop. Synd bara att man måste ha en rapport om det också, där all litteratur ska vara med. Jag slipper iallafall skriva en uppsats för en gång skull.

Nu måste jag kila, hörs senare!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önska jag kunde ha mysbyxor på mig oxå :D

2009-10-22 @ 09:58:28
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: emma

idag har jag städdag tyvärr haha. vad sysslar du med?

2009-10-22 @ 13:49:29
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: mjukisbyxor på ekonomiavdelningen och träffa kunder, vet inte om det ger sånt bra intryck.. kanske borde testa! :D

2009-10-22 @ 17:37:25
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0