Som en liten flitig myra

Datum 2009-10-27 | Tid 08:41:33
Har varit uppe i snart två timmar och redan jobbat på. Har skrivit ytterliggare två övningar till lärarhandledningen. Ska skriva en eller två till och en lite mer beskrivande del för hur länge det är tänkt att de ska jobba med övningarna. Sedan är det dags för rapporten så imorgon kan jag nog påbörja den.

Hade tänkt tvätta idag men den första tiden är redan påbörjad och jag har inte ens någon aning om den är ledig eller inte. I och för sig har vi ju tvättmaskin i lägenheten men har man mycket tvätt är det lättare att kunna tvätta två maskiner i taget och så är det bättre möjligheter till torkning i tvättstugan.

Chokladet jag skulle pröva igår var det godaste Marabou gjort enligt mig. Kan varmt rekommenderas! Smakade jul <3.

Mina ögon är inte alls trevliga idag, kliar och har sig. Känns som att det är grus i ögonen fast det inte är det. Lite rädd för ögoninflammation för sist jag hade det kändes det likadant. Jag hoppas det bästa!

Ska kila ner och kolla läget i tvättstugan nu.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jaa, du får allt smaka dem :) såg dem dock inte i ullared, men på vanliga hederliga maxi finns dem :)



jaa, ullared får du allt åka till :) ta med din mamma eller något syskon :D



gör du idag?

kram

2009-10-27 @ 13:04:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

trevligt :P

jag gör inte mkt. lagar mat faktiskt. lasagnette. smakat det?



avenyn ikväll med :D

kram

2009-10-27 @ 16:22:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är också nyfiken på marabous nya choklad. Då är den värd att köpa? :)

2009-10-27 @ 16:29:31
URL: http://wrongtogether.blogg.se/
Postat av: ROSIE

söt header :)

2009-10-27 @ 16:31:49
URL: http://tjugominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0