Städning+skola

Datum 2009-10-19 | Tid 09:44:19
Idag är det då tänkt att jag och M ska städa innan jag drar till skolan. Jag orkar nästan aldrig göra något vettigt när jag varit i skolan så därför tar jag städningen först. Måste få det gjort någongång och det är roligare och går fortare om man är två som hjälps åt. Har inte så mycket att städa men det behövs ändå.

Har skola sent idag, 15-17. Bara för att vi i arbetslaget inte tänkte på att boka sal lite tidigare, men så kan det vara och vi måste öva på föreställningen. I övermorgon spelas den upp och jag är inte speciellt sugen på det men en examination måste ju göras oavsett vilken form den än är i. Tror detta kommer bli bra, vi är ju Höjdarna haha. Vi skulle tydligen ha ett namn på arbetslaget och vi hade inte kommit överens om något vilket gjorde att vi bara sa något rakt ut i luften. Nu måste vi leva upp till namnet också, men det klarar vi säkert.

När jag kommer hem ikväll vilket blir vid sextiden ska jag försöka göra något, vill inte dega ihop helt i soffan. Fast om jag känner mig själv rätt kommer jag hamna i soffan framför tvn ändå. Jag hoppas bara min kära sambo vill och kan ha maten klar när jag kommer hem, hade varit så skönt att slippa laga mat efter en lång dag.

Får se om M är redo för att börja städa nu men tror det knappt haha :).

Hörs senare hoppas jag.

Adiós!




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sötnos,

allt bra med dig idag?



Jag har en liten fråga; I de senaste inlägget i min blogg finner du en musikvideo med Miley Cyrus, vad tycker du om låten och videon? Kommentera gärna och berätta allting :)



Puss

2009-10-19 @ 17:14:20
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0