Trött

Datum 2009-10-19 | Tid 18:57:15
Nu är jag riktigt trött trots att jag bara var i skolan två timmar. Fast har man skola på eftermiddagen, ja då går man hemma halva dagen och bara väntar på att åka iväg och då hinner man bli trött. Energin försvinner på något sätt. Därför föredrar jag att börja vid åtta även om det innebär att gå upp vid sex. Nåja, det gick bra idag och det känns som att vi kan det mesta nu. Var lite krångel med tekniken men det löste vi.

Imorgon är det heldag som gäller och då kommer det sitta till 100%. Ska bli så kul att berätta för er vad den handlar om men vill inte avslöja än ifall någon i publiken läser här.

Min gamla mobil som jag lade in på tradera har blivit såld nu :). Blev dock inte som jag tänkt mig men det blir bra ändå. Får in lite pengar iallafall.

Nu ska jag slöa framför tvn, något annat orkar jag inte med.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0