Up!

Datum 2009-10-31 | Tid 12:14:20
Efter en riktigt god middag med kyckling, potatisgratäng och grönsaker till det så tittade vi på filmen Up. Den var faktiskt ganska rolig även om den är en barnfilm. (Fast jag gillar animerade och tecknade filmer trots att jag är vuxen, kommer aldrig komma ifrån det. Disneyfilmer är bara så speciellt att se. Favoriterna är Skönheten & odjuret och Lejonkungen).



Annars gjorde vi inte så mycket mer än att prata en massa, blir ju så när man inte setts på länge. Har ätit lite lyxfrukost idag, är inte så ofta man har frukostbullar men ibland om det är lite mer speciellt. Vet inte vad som händer idag, killarna ska nog se F1 och lite andra killserier. Jag får hålla mig till datorn för jag är inte speciellt intresserad av vare sig F1 eller Stargate. Kanske kan få med mig killarna på en promenad också men ja, jag har inte några stora förväntningar på det precis.

När jag gick till affären passade jag på att titta på alla färger träden har fått nu. Tycker det kan vara mysigt med höst när det är så fint väder som det är idag.



Adiós!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej tyvärr har man inte alltid så mycket att välja på. Känns skönt att det inte går åt hela dagen i alla fall! Vad ska du hitta på idag då? Kram /M

2009-10-31 @ 14:39:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: hannah

Haha var filmen bra? :P Har faktiskt funderat på att se den!! XD

2009-11-01 @ 00:00:31
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0