Fyrvaktaren

Datum 2009-09-17 | Tid 19:38:00
Har börjat läsa min nya bok nu. Den verkar bra men har inte kommit så långt än så vill inte uttala mig om det på det sättet än men jag gissar på att den är minst lika bra som dem andra :). Läckberg är sjukt skicklig till att skriva, det är spännande rakt igenom. Hoppas det kommer fler böcker av henne.

Har inte hänt mycket ikväll men så är det ibland. Har i alla fall strukturerat upp mitt läsande fram till tisdag, håller jag bara planeringen så ska det gå bra. Jag är dock sämst när det gäller disciplin, haha. Har sagt till mig själv att jag ska ha läst klart de första två kapitlen i boken innan två. Då har jag lite tidspress och då kan jag också prestera lite bättre. Vaknar jag bara i rimlig tid imorgon bör det inte vara så svårt. Jag fungerar bäst på morgonen som sagt.

Nu ska jag se lite tv, vi hörs imorgon!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0