Plugg

Datum 2009-09-28 | Tid 07:54:06
Usch ja, denna dagen kommer bestå av enbart plugg. Nästan i alla fall. Har varit grymt slarvig med det denna vecka men har litteraturseminarium på onsdag så jag måste se till att en bok blir läst åtminstone.

Denna bok är det tänkt att jag ska läsa.

Igår hände det inte allt för mycket hos mig. Tittade mest på tv och läste lite andra böcker. Sedan åt vi pizza för jag orkade verkligen inte laga mat och det gjorde inte M heller. Pizza är gott ibland så de få gånger jag äter det då kan jag faktiskt unna mig det.

Jag hoppas det slutar regna så att jag kan gå till Coop och hämta ut mitt paket från Adlibris. Eftersom det inte finns fler böcker av Läckberg får det duga med Jungstedts böcker. Fast ska verkligen inte klaga på den tredje boken för den var bra. Igår gick den på tv men eftersom jag var så sjukt trött somnade jag efter halva. Typiskt mig!

Nu ska jag börja plugga så att jag kan bli klar någon gång.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: victoria

kolla och prenumera gärnA PÅ min blogg :D jag prenumerar nämligen på din :) kram

2009-09-28 @ 13:22:03
URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0