Storhandlat

Datum 2009-09-25 | Tid 21:16:47
Är hemma igen efter att ha storhandlat. Blev dock inte så mycket som jag trodde det skulle bli men så kan det vara ibland. Blev heller aldrig någon ny sadel till cykeln men ska se i nästa vecka om det kan fixas då.

Fick träffa min systerson idag :). Han är verkligen den sötaste ungen på jorden. Väldigt snäll att ha med i affären också, inget tjat inget gnäll. Synd han inte är min.

Har kollat lite idol men missade typ halva så får kolla reprisen på söndag, en av våra katter lyckades välta ner en kaktus så all jord och stenar bara flög över halva golvet, därav att jag missade programmet.

Imorgon ska jag hämta ut mitt paket från Adlibris, är Mari Jungstedts böcker som kommit. Är även marknad här så går väl dit en runda skulle jag tro.

Såg filmen från bröllopet, så fin :). Blev nästan rörd igen, men lyckades hålla tillbaka tårarna. Har bara så svårt för att se och höra mig själv på film men det var väldigt vackert :).

Annars ikväll händer inget speciellt, ska bara ta det lugnt. Kanske händer något kul imorgon, vi får hoppas helt enkelt.

Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0