Långfredag

Datum 2010-04-02 | Tid 10:49:45
Idag är det långfredag och vi ska hem till mamma och pappa. Jag tror min syster och hennes familj kommer också. Var ett tag sedan jag träffade dem. Saknar ju min systerson, han är så otroligt söt. Fick ett påskkort från dem igår, i vanlig ordning så var det ett foto på Anton. Blir alltid så glad när jag får sådana kort. Blir ett till påsk och ett till jul. Det är roligt att jämföra bilderna och se hur han växer.

Vet inte varför men känner mig inte jätteglad idag. Jag hoppas det ändrar sig snart. Har iallafall något kul att se framemot som händer om nio månader ;).

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0