Middag

Datum 2010-04-24 | Tid 17:02:37
Tror minsann att det är dags att laga middag nu. Idag blir det pastarätten med kyckling, svamp och lök. var så himla gott sist så jag hoppas det blir lika bra idag. Har för mig att jag lagt upp receptet här när jag prövat det första gången.

Blev rätt dyrt i affären men nu har vi förhoppningsvis mat ett tag framöver. Var tvungen att ringa Martin och fråga ifall han kunde möta upp mig för det var rätt tungt. Blev tre fulla kassar. Tråkigt när man varken har bil eller körkort.

Har även fått lite gjort på min planering till temat jag ska hålla i. Känns skönt att ha börjat i alla fall.

Fråga: Har du bil och körkort?



Kommentarer
Postat av: Madde

Ja gud det är riktigt irriterande att få informationen så sent. Får se hur lång tid det tar att få det nya, hoppas det går lite snabbare än det stod! Hoppas ni får en fin kväll, blir det lugnt hemma?



Jag har bil och körkort, väldigt bekvämt :P Kramar

2010-04-24 @ 17:52:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

japp bil och körkort, och du? :)

2010-04-25 @ 09:32:56
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0