Påskafton

Datum 2010-04-03 | Tid 07:26:06
Varför går jag upp så tidigt när jag är så trött? Jag vet inte men jag tycker inte det är lönt att ligga i sängen om jag ändå inte kan sova.

Denna dag bjuder på en utflykt till Lomma, ska titta lite i den djuraffären som finns där. Är en av Skånes största och de hade Sveriges största saltvattensanläggning och över 3000 fiskar. Eftersom Martin gillar akvarium så ska vi dit och titta. Efter vi varit där ska vi passa på att handla lite. Skönt att slippa gå till affären för en gång skull. Ikväll ska vi till mormor och morfar på påskmiddag. Blir trevligt, träffar inte dem så ofta.

Vad ska ni göra en påskafton som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0