Riktig rolig kväll

Datum 2010-04-17 | Tid 11:17:29
Godmorgon alla fina vänner! Hoppas ni mår bra idag för det gör jag. Lite trött i och för sig men så är det när man varit ute och festat. Kom hem vid fyra imorse, jag och Martina gick ganska sakta när vi hade följt Camilla hem en bit.

Hade riktigt kul igår, var längesedan jag hade så roligt. Blev massa skratt hela kvällen och lite goda drinkar. Bilder kommer senare dock glömde jag ta med kameran när vi gick ut så har bara bilder från förfesten. Jag spillde ut lite av min drink på bordet men det åtgärdade jag med hjälp av ett sugrör haha. Är svårt att beskriva hur roligt vi hade.

Ska hem till mamma och pappa lite senare, måste ge katten en spruta. Skönt att komma hemifrån lite då Martin inte är hemma.

Vi hörs senare! Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Kul att du också gillade trean mest:)

2010-04-17 @ 17:34:42
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

åh va trevligt med en rolig kväll :D hoppas du får en bra lördag! kram

2010-04-17 @ 18:51:55
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0