28e februari

Datum 2010-02-28 | Tid 07:51:23
Jag hann vakna i god tid innan det är dags att se reprisen av melodifestivalen. Jag vet i och för sig redan vem som gick till final och andra chansen men det spelar ingen roll för jag har ju inte hört deras låtar.

Idag händer inte mer än att min pappa och bror kommer hit för att hämta hem deras bord och stolar. Äntligen får jag tillbaka köket och vardagsrummet som det ska vara. Idag har vi iallafall inget problem med middagen, blev rätt mycket över från igår som vi får ta och äta upp. Ser inga problem med det då jag gillar tacos.

Ska försöka skriva mina mål för min praktik också, skulle gjort det i veckan men har ju varit förkyld så inte orkat. Är fortfarande lite förkyld och det börjar jag bli trött på nu. Jag hoppas bara att barnen och arbetslaget är fria från sina sjukdomar så jag inte blir mer smittad.

Nu blir det lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Madde

ja det är samma sak för mig, kommer alltid älska tecknat! hoppas du får en fin söndag tjejen. kram

2010-02-28 @ 10:45:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: josefine

kul med medolifestival :)

2010-03-02 @ 10:15:23
URL: http://twoclosets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0