Alltid krångel

Datum 2010-02-10 | Tid 08:02:44
Nu fungerar inte min mail som jag har till skolan heller. Blir så trött på det. Om jag inte haft användning för den innan så har jag ju det nu då jag väntar på besked om min praktikplats. Om den inte fungerar senare idag får jag maila samordnaren på min vanliga mail istället.

Idag kommer förhoppningsvis min kompis hit. Vet ju aldrig om hon måste hoppa in och jobba men det hoppas jag inte. Vad vi hittar på vet jag inte än men det blir säkert roligt ändå.

Drömde en sjuk dröm inatt. Jag och Martin var utomlands någonstans och när vi skulle hem igen så kom två bussar och hämtade oss. På något sätt så var Martin inte där och busschauffören fick vänta. När jag väl ser honom komma så hoppar han in i fel buss men jag lyckas säga till och det blev till slut rätt. Sedan körde bussen oss till Lunds centralstation. Hallå?! Var vi inte utomlands alldeles nyss liksom haha. Blir inte klok på mina drömmar ibland!

Har ni drömt något konstigt någongång?

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja jag har jämt konstiga drömmar :/ usch! ja fast idag var det ledigt så nu tvättar jag och julia för fullt :) hihi! händer idag då?

2010-02-10 @ 10:20:02
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: martina

Hej allt bra med dig?:)

2010-02-10 @ 12:43:36
URL: http://misswitte.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, det verkar vara mest krångel på kvällarna. Kanske för att flest är inloggade då? :S



Ja, har drömt konstiga drömmar. Nästan alltid, fast de behöver inte vara dåliga drömmar fastän de är lite lustiga :)

2010-02-10 @ 14:01:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0