Trött och nervös

Datum 2010-02-15 | Tid 05:53:35
Det finns två ord som beskriver mig bäst just nu. Det första är trött och det andra är nervös. Att jag är trött beror på att jag inte sov så bra inatt. Jag hade svårt att somna och när jag väl sov så hade jag konstiga drömmar som gjorde att jag vaknade. Sammanlagt har jag kanske sovit tre timmar inatt. Det är kanske inte så konstigt att jag är nervös heller för detta är som sagt ett nytt ställe, nya barn och nya pedagoger att möta. Jag hoppas bara de ska gilla mig och att jag klarar av detta.

Har inte så mycket mer att säga än så länge. Givetvis bloggar jag när jag kommer hem. Vet bara inte när det blir för jag har ingen aning om när jag slutar. Jag hoppas jag inte slutar senare än fyra.

Ha en bra dag och håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0