2010

Datum 2010-01-01 | Tid 09:45:26
Då var det nytt år igen. Får se vad detta bär med sig för händelser. Vet att det finns saker som jag vill ska ske men frågan är om de kommer göra det?! Jag hoppas!

Igår hade vi som sagt en riktigt mysig dag och kväll tillsammans. Maten vi åt var jättegod och vi tittade på film. Tyckte det var dåligt med raketer i år. Det var nog under en kvart som det var intensivt smällande, förra året höll det på från halv tolv till halv ett. Lite tråkigt för raketer är ju fint att titta på men en totalt onödig kostnad om man frågar mig så därför kommer jag själv aldrig att köpa några.

Vad ska hända denna första dag på året? Jag vet faktiskt inte, känner mig inte helt hundra så ska nog bara mysa i soffan med böcker, film och korsord.

Vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: emma

låter som att du hade en riktigt trevlig kväll igår! :)

2010-01-01 @ 10:06:34
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tack detsamma till dig med! =)

2010-01-01 @ 14:11:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0