Full rulle

Datum 2010-01-13 | Tid 19:20:25
Blir ingen jättebra uppdatering idag men så är det ibland. Var i skolan hela dagen och det var väl helt okej. Spelade in filmen och den blev ganska bra. Roligt hade vi och alla skrattade när den visdes upp. Lite drygt att vi blev klara två timmar innan lektionen började och därmed fick vänta. Slutade dock tidigare eftersom alla var klara med sina filmer så vi körde igång direkt. Kom hem vid fyra istället för att sluta då.

Har hunnit med en hel del sedan jag kom hem. Har pratat med Jessica två gånger och vi har alltid så mycket att prata om även om vi pratar varje dag. Vi är väldigt lika varandra. Har saknat en sådan kompis. Jag har även sjungit lite och givetvis lagat mat.

Fick ett trevligt mail idag från en tjej som ville köpa en bok av mig. Alltid bra med extra pengar! Ska sälja den imorgon. Hoppas att fler hör av sig angående de andra böckerna också.

Hörs förhoppningsvis lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0