Godnatt

Datum 2010-01-26 | Tid 22:46:17
Varför kan folk inte dela med sig? Blir så trött på det men jag antar att alla inte tänker som mig. Vilket på sitt sätt är bra för det hade nog blivit tråkigt om alla tänkt likadant.

Ska snart gå och lägga mig, ska upp halv sju imorgon. Känns ändå inte jättejobbigt men blir det säkert bara för det. Imorgon ska jag ha en föreläsning om mellanbarn. Kan bli intressant för en som mig som själv är ett mellanbarn.

Lade in en annons på Blocket om att jag sålde kurslitteratur, redan sålt tre böcker. Ska skicka iväg de imorgon. Hurra! Får in lite pengar, vilket alltid är bra.

Sängen kallar!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jotack den har varit mysig (: vad ska du göra imorgon?

2010-01-27 @ 00:43:20
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0