Lång skoldag trots allt

Datum 2010-01-22 | Tid 16:00:13
Jag stannade i skolan hela dagen trots allt. Min ena kompis kände sig bättre idag så hon valde att gå på föreläsningen. Eftersom vi helt plötsligt fick fyra timmars håltimme så åkte vi till mobilia och gick runt där lite. Himla mysigt och vi har alltid så roligt. Kommer på sådana knäppa saker hela tiden.

Träffade den nya klassen idag men har inte direkt pratat med dem än, de verkar vara trevliga men kanske inte som mig och den typen av kompisar jag hade valt i vanliga fall. Vi fick iallafall själva bestämma våra arbetslag, vilket vi var otroligt glada för.

Fredag idag då, skönt tycker jag. Två dagar utan skola men ska väl läsa lite inför veckan skulle jag tro. Imorgon ska jag och Martin hem till min kompis J i Malmö så Martin kommer få träffa hennes man och son. Tror de kommer komma överens jättebra. Får se lite vad vi väljer att hitta på.

Hämtade ut lite kläder från H&M idag, satt bra på mig och jag tyckte det blev snyggt. Ska ha på mig det imorgon så då får ni se det!

Nu ska jag fixa lite att äta men vi hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. De gula är finast, fast ingen tulpan är ful. Alla är vackra.

2010-01-22 @ 16:48:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ja förhoppningsvis, allt blir bättre än det köket vi har nu för det är äckligt! :P haft en bra fredag? :)

2010-01-22 @ 23:06:48
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej jag håller med dig. Som student blir det svårt att få ihop det om man ska köpa sådär dyra kläder! Haft en bra kväll? kram /M

2010-01-22 @ 23:11:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0