Lite bättre

Datum 2010-01-02 | Tid 10:28:00
Mår lite bättre idag men känner mig fortfarande trött och slö, ska försöka komma ut idag också så att jag inte förfaller här hemma haha.

Det känns inte som att det är lördag idag, jag vill ha det till måndag eller något. Är jobbigt nu när man inte behöver vara i skolan för man blir förvirrad på vilken dag det är. Fast jag tycker ju det är skönt att bara vara hemma såklart.

Vet inte vad som händer annars idag, ingenting är planerat så kan ju hoppas att något kul dyker upp.

Vad ska ni göra idag?



Såhär ser en trött Diana ut. Bilden är
snart 1,5 år gammal.


Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: emma

ja! :D såg du mejlet förresten?

2010-01-02 @ 10:55:40
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, julmat är gott. Men det blir lätt lite för mycket av det eftersom det inte blir någon variation. :P

2010-01-02 @ 14:13:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0