Mentorsträff

Datum 2010-01-26 | Tid 06:10:14
Det var inte så farligt som jag trodde att stiga upp halv sex. Beror väl på att jag sov bra under natten men jag kommer bli trött om typ en timme för så brukar det vara. Mentorsträff idag, hurra! not. Är förhoppningsvis bara till 10.00 men ändå.

Vet inte vad mer som kan tänkas hända idag, det återstår att se. Känner att jag måste läsa lite ur boken så att vi har något att diskutera på torsdag när det är basgruppsmöte och att berätta om våra behov för dagen. Det var läraren som sade så i fredags. Låter himla konstigt, precis som att man skulle säga om man behövde gå på toaletten eller liknande.

Nu ska jag göra mig iordning, kan inte åka i pyjamas i skolan. Äta frukost hade också varit trevligt.

Vi hörs när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

härligt att höra! med mig med :) ja det föstårs man ska inte gnälla när man har ett jobb ;/

2010-01-26 @ 09:24:17
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0