Nu räcker det

Datum 2010-01-01 | Tid 23:18:15
Nu orkar jag inte vara uppe längre. Trodde inte att jag skulle orka vara vaken såhär länge med tanke på att jag inte mår bra. Nu känner jag att det får räcka, sängen blir min nästa anhalt. Ska bli helt underbart skönt att lägga sig under ett varmt duntäcke, när jag fryser så.

Imorgon är en annan dag och jag hoppas på att må bättre. Måste verkligen ta tag i planeringuppgiften också men hur ska man orka det när man knappt kan tänka klart? Jag får helt enkelt se annars blir det att panikplugga de sista dagarna innan det ska in. Det har fungerat förr då jag skrev en uppsats på åtta sidor dagen innan den skulle lämnas in. Inte så smart men eftersom jag var så fruktansvärt skoltrött då orkade jag inget annat.

Vi hörs imorgon mina underbara läsare!



Kommentarer
Postat av: emma

ja verkligen :/ men jag har klarat mig hittiils så jag tror det inte blev nå :D woho!

2010-01-02 @ 10:02:29
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0