Skånetrafiken är...

Datum 2010-01-07 | Tid 14:39:47
Vill faktiskt inte säga vad jag tycker om dem för det känns inte rätt att säga sådana ord i bloggen :). Åkte dit och fixk en hyfsat trevlig människa att prata med. Dessvärre kunde jag inte få pengarna tillbaka för i måndags eftersom de inte kunde ladda på ett månadskort bakåt i tiden. Det förstår jag också men jag kunde ju fått pengarna tillbaka på något annat sätt tycker man. Jag fick iallafall månadskortet 36kr billigare för biljetten jag löst till Lund idag. Var inte mycket att hänga i julgranen så hade nästan kunnat skita i de pengarna också. Nu vet ni iallafall hur det gick!

Tänker inte göra så mycket mer idag, man blir rätt deppig när man inser att 246kr går förlorade bara för att en person inte kan sköta sitt jobb!!

Hoppas det har varit en bättre dag för er iallafall!

Kommentarer
Postat av: emma

ja :/ dom ringde efter många om och men och allt tyder på vattkoppor eftersom vi träffade hennes kusiner och dom hade tydligen vattkoppor utan att dom visste :/.. tokigt det kan bli ibland!

2010-01-07 @ 18:41:22
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes..jag blir underköterska! jag kan jobba på boenden för gammla eller med utvecklingsstörda,psyk patienter och på sjukhuset m.m.. urvalet e stort =)



Kram kram

2010-01-07 @ 20:02:09
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: cassie

sv: heheh okej :D

hur mår du? :D

2010-01-07 @ 21:00:56
URL: http://createdbygod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0